sagaliii.blogg.se

Hejhej Är en liten tjej på 12sommrar... Ja jag kommer skirva lite dåochdå Om allt och inget, lite tävlingar och frågestunder Hoppas ni gillar min blogg och fortsätter läsa <3

Fan vad jag hatar detta

Publicerad 2012-08-28 23:15:23 i

Hejhej
Är på sämsta humöret
Hatar skolan hatar livet hatar allt just nu! Vill bara byta skola och flytta till Gävle! Men nej självklart inte. Bor i Sandviken och går i världens sämsta skola! Känner redan på mig att detta läsår kommer bli de värst! Orkar Inge mer! Känns som jag gör allt fel och att alla hatar mig! Trivs fan inte på denna skola! Har inga kompisar kvar. Och de går fan inte att vara tre stycken utan man måste alltid va 2!! Men då är jag tjejen som inte har någon att vara med! Vill bara byta till engelska skolan där jag har iallafall två kompisar och kommer säkert få fler. Fan Inge bra har hänt idag! Sämsta dagen ever!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela